bow

nu var det en stund sedan jag uppdaterade er. det har hänt en hel del här borta. vi har flyttat in i vår egna lägenhet, efter att ha pungat ut 6 månaders hyra i förskott. vi bor nu i mile end, bow, som ligger i östra london. vi är tre stycken som bor i en etta. ja, jag mötte upp vår tredje roomie på mile end tube station i måndags. stina från värnamooo (läs med bredaste småländskan).


jag arbetar fortfarande på aldo shoes och börjar faktiskt känna att jag kan litegranna, detta tack vare min svenska kollega jennie. blev även inkastad av några killar på stan till en intervju för något som jag inte hade en aning om var det var. när jag kom till intervjun fick jag veta att det var för abercrombie & fitch. hihi.
lovisa har blivit sitt eget företag för ett företag (väldigt konstig mening, men det är så det är) och hon ska gå runt och knacka dörr i försök att sälja nåt som ska reducera folks elpriser. första veckan är tydligen som att vara tilbaka i skolbänken med genomgångar, föreläsningar och prov då det är mycket hon måste lära sig.
stina, som kom i måndags, har redan fått arbete!!! på söndag börjar hon på banana and republic vilket är väldigt kul eftersom hon är som klippt och skuren för det märket.
slänger upp lite bilder från min och lovisas utgång i lördags!

Kommentarer
Postat av: din bästis philip

fan vad kul karin!!!!!!!! nu blir jag sugen att komma och hälsa på :))

2012-02-12 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0