pancakes

i förrgår bjöd min goda vän fish mig och lovisa till honom för pancake evening (man ska tydligen äta pankakor sista dagen innan fastan som pågår till påsk, eller nåt sånt). jag slutade arbetet, som för övrigt är levi's (insåg att jag glömt att berätta att jag har bytt från del-tid aldo till full-tid levi's), och åkte hem för att möta upp lovisa innan vi åkte till fishs lägenhet. där lagade vi pankakor och drack rom och cola. hans roomie, ammar, kom så småning om hem och joinade oss och kvällen var mycket trevlig.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Amanda

Babe!!!!! Du ser ut att ha det grymt! Kul att följa dig här på bloggen! Kul med Levi's!! När får jag komma?! Eller vi! Jag lina och Louise! Vi pratade om Kristi himmelsfärds helgen? Typ 17 maj :) HÖR AV DIG! <3

2012-02-26 @ 19:51:54
Postat av: Världens bästa Amanda igen

Hur länge kommer du stanna i London?

2012-02-26 @ 19:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0