northbound eastbound

nu har vi varit i london i några dagar och vi har hunnit med att göra bort oss, vara med på film och skaffa oss engelska telefonnummer. vi börjar också få lite koll på alla olika tunnelbanor som går hit och dit (och råttorna som bor i tunnelbanan). vi har varit på lägenhetsjakt (gått på två visningar) och provjobbat för starbucks. de verkar ta in alla olika nationaliteter där eftersom jag arbetade med en polack, en afrikan och en italienare (om man ska gå på den engelska dialekten). chefen är indisk och går hela tiden runt och säger excellent och very good.
somnade en sväng när jag kom hem men vaknade nästan direkt till det trevliga ljudet av ett brandalarm. hotellet tydligen har övning på torsdagar.
lovisa kom precis från starbucksjobbsprovningen och öser ut sin frustration. vi kanske ska ta några pints of beer?!

Kommentarer
Postat av: polotta7

2012-01-19 @ 21:21:47
Postat av: polotta7

Hello! Skulle vara intresserad av telefonnumret igen - det jag fick av Karin igår är fel, enligt telefonisten i luren. Jag hoppas ni får jobb på Starbucks eller kanske hellre på någon riktigt engelsk klädaffär med tweed, lambswool och kashmir!Då kommer jag och shoppar loss!

kram, mamma Örn

2012-01-19 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0